Zwroty i reklamacje
Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Jak dokonać zwrotu?
1. Wypełnij formularz zwrotu, który dostępny jest do pobrania niżej.
2. Starannie zapakuj zwracany towar (z kompletem metek, nieużywany i czysty) z dołączonym formularzem zwrotu i dowodem zakupu. Obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
3. Odeślij go na swój koszt na adres:
FERRO BOUTIQUE
ul. Solna 1
58-500 Jelenia Góra,
tel.: 690 317 911
e-mail: kontakt@ferrboutique.pl
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu lub skorzystaj z opcji oferowanej przez serwis www.wygodnezwroty.pl
Łatwe i szybkie zwroty przez portal wygodne zwroty!
-
Wypełnij nasz formularz zwrotu.
-
Wejdź na stronę: https://wygodnezwroty.pl/ferroboutique i wybierz wygodną dla Ciebie opcję zwrotu. Wypełnianie całego formularza jest banalnie proste.
Ważne informacje o zwrotach
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Nie odbieramy przesyłek odesłanych za pobraniem i z odbiorem w Paczkomacie lub innym punkcie odbioru.
- Zwrot pieniędzy przekażemy do 14 dni od otrzymania paczki ze zwracanym towarem w ten sam sposób, w jaki dokonano wpłaty.
Jak zgłosić reklamację?
1. Wypełnij formularz reklamacji, który dostępny jest do pobrania na niżej.
2. Starannie zapakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji.
i dowodem zakupu. Dodatkowo możesz wysłać formularz reklamacyjny na e-mail kontakt@ferrboutique.pl
3. Odeślij go na swój koszt na adres:
FERRO BOUTIQUE
ul. Solna 1
58-500 Jelenia Góra,
tel.: 795-980-326
e-mail: kontakt@ferrboutique.pl
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu
Odniesiemy się do reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji ponosi Kupujący.
Co nie podlega reklamacji?
Koniecznie zobacz wytyczne zanim zareklamujesz!
- Uszkodzenia mechaniczne, takie jak rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie czy przetarcie
- Zafarbowanie/wybarwienie towaru
- Uszkodzenia elementów ruchomych: zamków, ekspresów, nap, guzików
- Uszkodzenia zdobień: cekinów, ćwieków, piór, broszek itp.
- Produkty niewłaściwie konserwowane i użytkowane niezgodnie z instrukcją umieszczoną na metce
- Pęknięcia nadruków
- Niewłaściwie dopasowany rozmiar i fason oraz różnice w wymiarach mieszczące się w zakresie + - 2 cm
- Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu a zdjęciem umieszczonym w sklepie, jeśli wynikają one z indywidualnych ustawień monitora